MathiasStemme
Det kan læses kritisk, men det er ikke ment sådan. I gør det godt og skal fortsætte 👏, men I efterspurgte input som er....
Mere struktur på afsnit (sådan lytterne ikke går tabt i hvad der sker og hvor langt vi er og havd vi taler om). Jeg kan ikke høre om der er en fast struktur, men det kunne være fx. 'pkt 1 sidste kamp, pkt 2 optakt til næste kamp, pkt 3 et tema (fx hvordan få unge spillere ind på holdet, tidligere talenter, spillestil, fysisk træning osv).
Fortsæt med 'tema afsnit'
Fortsæt med gæster/panel, men 4 gæster der er mest er enige og giver hinanden ret og starter sætninger med 'jeg er enig' bliver 2 laaaaange timer.
Generelt - lidt kortere afsnit.
Data til at underbygge jeres indsigt og analyse - fx virker det super godt med - "hvor meget ældre er Marcussen egentlig ift Sonne", og mindre 'jeg kan ikke huske hvornår vi sidst....'. Ellers bliver det ligesom Mediano når de går i selvsving og de ender med 'jeg synes bare at....'. Det er jo ikke FB, men en podcast 😉.
Det virker også godt, at I også giver lidt 'kontekst', fx hvor I optager, stemningsrapport/interviews med de norske tilhængere, eller historie som fortællingen fra fans (og/eller familien) - 'hvorfor er away/europa fedt'.
Ift Oscar - sådan er det jo bare, og I kunne også blive ramt af eksamen, arbejde, kærlighed, en bil, så fortsæt med at gøre podcasten mere 'solid'.
Der er sikker mere, men mon ikke det er rigeligt for nu 😉