Som andre kommenterer så er Kent Nielsen for mig heller ikke problemet, men det er jo altid her en klub starter når det går dårligt på banen, nemlig at fyrer træneren.
Når det så er sagt så syntes jeg også Kent Nielsen har taget nogle beslutninger som kunne være gjort anderledes bla. den manglende træningslejer i Spanien. Om det kunne ha' gjort en forskel tvivler jeg på, men det viser måske bare lidt om at Kent Nielsen er ved at være til vejs ende som træner.??
Vi har haft nogle gode år og det har endelig været fantastisk at være SIF fan, men ledelsens strategi har bare været været alt for konservativ og man har reageret alt for langsomt og nu er skaden sket.
Jeg er ked af at nævne dem ude vest på, men de handler og nytænker også når det går godt, et godt eksempel er fyringen af Thomas Thomasberg.
En meget dygtig træner der gjorde det fremragende, men alligevel får de en ny træner ind fordi de hele tiden er på forkant. Måske et godt eksempel og sammenligning på Herning kommune kontra Silkeborg kommune som kan overføres til de 2 klubbers forskellighed og ambitionsniveau.
Professionel fodbold er 110km/t, hvor man må køre 80 og formår man ikke at sadle om i tide så bliver man overhalet og endda får man ydermere en bøde for at køre for langtsomt.