Heldigvis en ligegyldig kamp! Jeg håber næsten, klubben har sendt et par ekstra kasser øl til Vejles spillertrup efter hjælpen i bundstriden.
Efter en utrolig tam indsats mod FC København håber man bare, at de røde får rundet sæsonen ordentligt af. Det har bestemt ikke været nogen dans på roser, og vi spiller vel nærmest om håndører i TV-penge nu. Kan Randers ikke slå FC København, så ender vi alligevel som nummer 9 i denne sæson.
Fredericia har vi endnu ikke slået i denne sæson, så det ville klæde os at sende nedrykkerne hjem med et nederlag i sidste runde. Samtidig kunne det være oplagt at give flere spillere chancen.
Der er mange spørgsmål før sæsonens sidste kamp:
- Skal Aske stå?
- Er Wikman klar? Og hvis ja - skal vi så prøve Mads Larsen som 6’er igen?
- Hvad gør vi i angrebet? Er det bare McCowatt, Adamsen og Berger - eller skal Simmelhack have chancen fra start på toppen?
- Bliver Busch klar til at få nogle minutter?
- Får Jeppe Andersen nogle minutter, så vi kan sige ordentligt farvel til ham? Eller er han helt glemt?
- Hvad med Mikkel Øxenberg?
- Skal Oliver Ross tilbage i startopstillingen?
Der er ikke meget på spil i tabellen længere, men der er stadig noget at spille for i forhold til signaler, afskeder og hvem der skal fylde mere i næste sæson.