Jeg er helt med på, hvad du skriver, Jesper. Og jeg ønsker ikke at fremstå som en, der bare råber op, for det er jeg selv modstander af - men en gang imellem har man som almen fan behov for at udtrykke sine følelser og oplevelser af noget. Og her, der udtrykker jeg mig som almindelig fan og udtrykker den oplevelse, jeg har af Trivela som amerikansk investeringsfond. Jeg bryder mig helt utroligt lidt om det, for det sætter en skruetvinge på vores klub, og vi står et eller andet sted på nogle grafer i en KÆMPE investeringsportefølje - lige nu en grøn graf.
Når jeg siger, "de er ligeglade", så er det ikke Boycott, jeg henviser til. Så er det dollarmilliardærerne, der findes inde i Trivela. Du ved, dem, der via formueforvaltere har spredt deres gigantiske formuer ud på olie, fodbold, majs, våben, bilindustrien, medicinalindustrien osv. DE mennesker, som er Trivela qua deres penge, DE er ligeglade med Silkeborg IF, og hvis vi ender med at være en dårlig investering, så skrider de igen. De kigger benhårdt på deres portefølje og justerer den løbende. Det er naturligt.