Nu har jeg læst alle de aviser jeg har kunne få fat i på Mediastream, tjekket superstats, worldfootball.net, wiki, Transfermaket, silkeborgs egen hjemmeside og jeg ved ikke hvad, for at skaffe alt data om silkeborgs kampe, og der er nogen få ting jeg ikke kan finde eller få til at gå op.
1.
Den første er, har Tømrer scoret 95 eller 96 mål i Silkeborg?
Jeg kan kun finde 95 mål total.
70 mål i Superligaen
13 mål i 1. Division
12 mål i pokalturnerningen
0 mål i europa
Men han er i flere aviser og på silkeborg hjemmeside noteret for at have scoret 96 mål
Er der nogen som ved hvor de sidste mål mangler henne?
2.
Silkeborg vs Brøndby pokalsemifinale i 1998 på udebane. 29 april 1998
der var strejke i Danmark i den periode, så det er ikke mange aviser som har beskrevet den kamp.
kampen på Brøndby Stadion har jeg kun kunne finde 7 spiller omtalt. så der mangler 4 starter og nogen eventuelle udskifter (omtalte spiller: Peter Kjær - Martin Laursen - Johnny Hansen - Bora Zivkovic - Thomas Poulsen - Michael Larsen - Kim Nørholt)
3.
det samme gælde en pokal kamp mod OB den 28 august 1991 der har midtjyllands avis og fysk stifttidene begge 2 valgt ikke at nævne starter 11 for Silkeborg.
men i artiklen nævner de begge indskifter og 9 starter. så jeg mangler 2 spiller.
Brian Jørgensen
Peter Visti
Flemming Møldrup
Kent Hansen
Henrik Larsen
Grzegorz Wiezik
Morten Bruun
Lars Melvang
Heine Fernandex
Unknow player???????????
Unknow player???????????
IND: Brian Skaarup
IND: Kenni Sommer
4.
4 kampe fra Inter - TOTO kampe fra 1991 har det kun været muligt at finde målscorer og få andre spiller, men ingen artikler eller noget som hvem som spillede.
Her er hvad jeg har kunne finde på de 4 kampe:
Silkeborg - Hammerby (Falkenberg, Niels Henrik Olsen og Kenni Sommer)
Cottbus - Silkeborg (Falkenberg, Ole Skov)
Silkeborg - Cottbus (Møldrup, Wiezik, Bruun, Visti, Fernandez, Ole Skov og Kenni Sommer)
Dukla Banska Bystrica vs Silkeborg (Kjeldberg, Melvang, Wiezik, Bruun, Niels Henrik Olsen)
er der mun nogen som ligger inden med noget viden, optaget kampe, avis artikler eller link til sider jeg ikke selv har kunne finde?? så ville jeg sætte stor pris på det hvis i kunne hjælpe med det.