Kære alle
Da jeg i sin tid kørte Silkeborg IF Arkiv, fik jeg en idé om at det kunne være fedt at sammensætte de 100 bedste SIF-mål gennem tiden som jeg vidst nok også teasede. Jeg måtte dog under min research erkende, at 100 mål var for lidt. Da jeg havde gennemset timevis af SIF-klips, hvor en stor del tilegnes min kære morfar, som havde VHS-bånd med SIF-kampe tilbage til 1989, endte jeg på hele 225 mål spredt udover en halvanden time.
Disse scoringer strækker sig fra 1989 og op til i dag. Rækkefølgen er vilkårligt, men målene bliver gradvist flottere og mere ikoniske.
Jeg er personligt blevet supertilfreds med projektet som jeg færdiggjorde tilbage i december og er klar til at uploade. Dette er resultatet af +100 timers arbejde og kæmpe kærlighed til klubben. Dog er jeg ked af at det tog næsten 2 år, men sådan er det med et lærer-liv, fritidsinteresser og alt det huslige.
Da jeg ikke er på sociale medier vil jeg stærkt opfordre jer til at dele det med andre SIF-fans, så alle kan få glæde af det. Der er ikke reklamer på videoen og jeg tjener ingen penge på det.
LINK TIL VIDEO PÅ YOUTUBE: https://youtu.be/KH29Q9hhdmY
Edit: 3 mål er desværre blevet fjernet fra YouTube da UEFA har indsendt en klage. Det er målene fra FCSB-SIF og SIF-West Ham.
Enjoy.