Hej alle!
Hvis nogen her i off-season synes, det kunne være sjovt med et gensyn med nogle gamle SIF-trøjer, har jeg lavet en hjemmeside, hvor jeg – efter bedste evne – forsøger at lave et historisk overblik. Der er noget lignende på nettet, men der er ret mange fejl og mangler. Det er der helt sikkert også på min endnu, men forhåbentlig bliver den med tiden mere eller mindre fejlfri. Meget gerne ved hjælp af inputs fra SIF-fans og samlere.
Hjemmesiden er på ingen måde komplet endnu. Udover en enkelt af trøjerne er alle de andre fotos skaffet takket være nogle samlere, som har været flinke til enten at låne deres trøjer ud til fotografering eller sende mig fotos.
Planen er, at der skal være én udgave af de forskellige trøjer, der er blevet brugt – altså ikke samme model med forskellige navne på ryggen, men blot én af hver.
Jeg er meget bevidst om, at det er en niche hjemmeside, og at der højst sandsynligt er meget få, der finder det specielt interessant. Men måske et par nostalgikere (som jeg selv) vil blive glade for sådan en side.
NB: Der mangler som sagt masser af trøjer derinde. Jeg har ikke lyst til at kopiere dårlige fotos eller modelbilleder fra nettet, så hvis du har en SIF-trøje liggende, som ikke er på siden, og har lyst til at bidrage med et par gode fotos, så kontakt mig endelig 😊 God weekend www.sif-trøjen.dk [(https://www.sif-trøjen.dk)]