Hvorvidt det her er godt eller skidt, synes jeg er svært at sige allerede nu.
Til dels fordi at det ikke er usandsynligt, at enten Montano eller Poulsen ender med at præstere på et niveau, hvor vi er tilfredse. Jeg har selv været efter Poulsen, men jeg synes, han viste fremgang i foråret. Og nu har vi ligesom et ‘skud mere i bøssen’ med Montano, hvis Poulsen ikke skulle præstere.
Derudover handler det jo også om det samlede udtryk, når vi kigger på vores startellever ved vinduets lukning.
Sælger vi f.eks. Pelle uden at erstatte ham, så er det ikke venstrebacken, jeg kommer til at kigge mest bekymret/kritisk på, lad mig sige det sådan.
Men går vi ud og henter en profil som erstatning for Pelle, hvor man spærrer øjnene op som dengang med Helenius. Eller som vi ville have gjort, hvis vi havde landet Adam Sørensen, så skal vi måske ikke være for utilfredse.
Det kan også være, vi sælger enten Busch, Bøndergaard eller Tonni. Og her er vi faktisk nogenlunde dækket ind. Men henter vi et stort talent som erstatning for en af dem, så vil det også være fint.
Der vil altid være positioner, hvor vi ikke er helt tilfredse. Men hvis vi 1. september er nede på at det kun er en eller to, så er det altså ikke skidt eller uden for normalen.
Tidligere var det ikke kun skidt med AP. Han faldt faktisk helt igennem i flere af de dårligste kampe. Så skidt synes jeg ikke, det er mere. Og skulle han falde i niveau igen, så kan det jo være, Montano stepper op.
Jeg gemmer i hvert fald mit brok 2.5 måned mere. Og håber også, jeg ikke får brug for det 😉🤞🏻
Vi kan faktisk stå med en startellever, hvor man kan tillade sig at drømme om top6, en finale mere eller måske en spændende kampagne i Europa.