joe Spar Klynge og Mattsson. Vi har ikke råd til, at en af dem bliver skadet. Det kunne give denne startopstilling: N.Larsen (c) Gammelby-Østrøm-Ganchas-Poulsen Andersen-Freundlich-M.Larsen Adamsen-McCowatt Simmelhack. Mon ikke Biller får debut som indskifter i 2.halvleg? SIF har givetvis tankerne rettet på semifinalen onsdag mod Brøndby, så en jævnbyrdig kamp er i vente. Jeg kunne godt forudse sejre til Aab og Lyngby i denne runde, hvorfor det ligner sidste chance for VB. God kamp!
SIFsiden80erne Der er herinde vist isoleret enighed om at give pause til profiler, men som det meste af sæsonen har bevist - Kent N ved bedst! God kamp til alle.
Kappeleinz Håber alle kommer på stadion, og viser de ikke kun er der til de store kampe man er til! De fortjener sgu alt den opbakning de kan få. Et år mere i suppen, 3 år med semifinale i pokalen. Hvor vi også spillede Europa i starten! Det fortjener alt den støtte også selvom det er en “kedelig” kamp mod Vejle om 7 pladsen! Vel mødt! For Silkeborg 💪♥️
Siftonight Jeppe Andersen udtaler til tv2 sport at vi som regel er gode på hjemmebane, forud for dagens kamp... Der er jo ikke rigtigt, vi er squ bedre på udebane efterhånden😮💨 https://sport.tv2.dk/live/fodbold/2024-12-19-seneste-nyt-fra-dansk-og-international-fodbold
Kappeleinz Siftonight vi ligger a point med Brøndby, med 20 point, på udebane, hvor fck ligger nummer 1 med 22, på hjemmebane har vi 22 point, så det er faktisk rigtig 🙂 Selvom vi har lavet flotte resultater på det seneste på ude
danieljohns Jeg har to piger på 7 og 10 med på stadion i dag - jeg kan næsten ikke vente med at vise dem alt det fantastiske, der sker sådan en dag! God kamp allesammen!
joe Jesper-Johannesen N.Larsen (c) Gammelby-Østrøm-Ganchas-Lorents Andersen-Mattsson-Boesen McCowatt-Klynge Adamsen God ide at give Boesen og Lorents en startplads i en sådan kamp. Mon ikke også Biller kommer ind i løbet af 2.halvleg?
PRJ Østrøm er vel efterhånden vores vigtigste spiller(ud over Larsen). Siger ikke han er den bedste, men han kan dække så mange pladser og gør det efterhånden ret godt på dem alle. Han er vores schweizerkniv.
JALI sofatraeneren Du kan roligt tage efteråret med også, hvor han voksede og voksede, selvom problemet med højrefoden var der.
PRJ sofatraeneren Jeg syntes man allerede kunne se fremgangen sidste forår, men det tog fart i efteråret.
sofatraeneren spændende at se hvordan Lorents løser opgaven på højre back - mon ikke vi skal være tilfredse med en 3-1 sejr ?