Therkildsen Ikke for at rose mig selv, men jeg havde faktisk luret lidt, at både Biller og Lausten ville blive udtaget. I dagens U19-kamp blev Biller taget ud tidligt i 2.halveg, mens Lausten- som jo normalt er holdets anfører- slet ikke var udtaget til kampen.
Jesper-Johannesen Simmelhack starter på spids. Adamsen bænket! Larsen Gammelby - Pedro - Østrøm - Poulsen Mattsson Klynge - Larsen Mccowett - Simmelhack - Bakiz
joe Jesper-Johannesen Spændende at se Simmelhack fra start af. Det skulle simpelthen også prøves på et tidspunkt. Adamsen er god at sætte ind i løbet af 2. halvleg, og så er han klar fra start mod Brøndby onsdag.
Toffeeman Jesper-Johannesen At Tonni er bænket må helt klart have noget med onsdagens pokalkamp at gøre. Nu får vi ihvertfald en anden type spil at se med en mere rendyrket 9er. Så bliver det da prøvet af. Jeg tror dog vi kommer til at mangle Tonnis arbejdsradius og bevægelighed. Vi er jo samtidig udfordret på den ventede rokade i defensiven. Der kan godt vente SIF en bøvlet eftermiddag i Lyngby.
joe Lyngby har to tidligere Sif'ere, og her er Thelander med fra start, mens Hebo er bænket. Den for forsvarerne utrolig irriterende Gytkjær starter også på bænken, men han skal nok komme ind i løbet af 2.halvleg.
Toffeeman Kappeleinz Det er det helt sikkert. Tonni er tilbage i startopstillingen på onsdag. Det er så en kærkommen lejlighed til at få testet Simmelhack fra start.
Emil98 Du sælger ikke dig selv, særlig godt for tiden Pelle, man skal lade vær med at udtale, sig om at man vil videre, vis man ikke har kan have hvodet med.
Kappeleinz Emil98 han har vist ikke lavet så mange fejl... på det seneste.. mon ik han kommer over det
Sif-tilhænger Ligner unægtelig lige nu kampen vi tabte hjemme 1-0 til Lyngby.. Et mål ud af ingenting- og nu parkeret bussen.. Og en statistik for både enkelte og holdet i Lyngby som er forfærdelig.. N Larsen aldrig vundet derovre og KN kun en gang.. Indtil det modsatte er bevist , ligner kampen noget der passer Lyngby perfekt
Toffeeman Sif-tilhænger ja, det er en tro kopi af den kamp. De har parkeret bussen. Vi skal spille meget hurtigere...