Sleinah Blev der egentlig ikke reduceret i antal pladser -fra det oprindelige max. da vi i forbindelse med conf leuage skulle etablere siddepladser hele vejen rundt? måske er det bare derfor den hedder 9400.
Therkildsen Sleinah måske er det bare derfor den hedder 9400. Nope, det er ikke årsagen. Til de europæiske kampe var kapaciteten også "kun" 8000. Stadionrekorden er desuden 9411. Men igen: Du ser næsten altid en forskel på officielle kapacitet og så den faktiske. Specielt de store kampe. Det er der flere årsager til. Der kan eksempelvis heller ikke være 38.065 i Parken, selvom den officielle kapacitet lyder på lige nøjagtig det. Slet ikke hvis det er en stor kamp.
Dims Jeg glæder mig til at se holdet spille i Brøndby på onsdag. Et Silkeborghold med en helt anden mentalitet og nerve. Det var nok tydeligt at fokus ikke var på den kamp i lyngby. Forhåbentligt er busch tilbage i midten sammen med ganchas, og østrøm og Gammelby på backs.
Shearer Dims Forhåbentligt er busch tilbage i midten sammen med ganchas, og østrøm og Gammelby på backs. Ja, det må vi håbe. Vi må også erkende, at vi bare ikke er i vores bedste udgave, hvis Busch heller ikke kan spille. Ikke når Rödin også sidder ude.
McG Hvis Østrom spiller i Back kæden så håber jeg næsten at Julius får HB og Gammelby venstre. Alternativt, så skal Mattson ned på CB sammen med Ganchas, Poulsen spillede sig ikke just på VB i Lyngby.
SIFsiden80erne McG Poulsen spillede sig ikke just på VB i Lyngby. Måske forkert tråd, men APs præstationer svinger for meget. Enig med Gammelby på VB.
Never4ever Bliver også spændende at se om det bliver Tonni og Callum bagved Simmelhack. Mere realistisk bliver nok Klynge og Callum bag Tonni på 9’eren. Simmelhack var fin mod Lyngby, men gjorde ikke nok indtryk til at starte i så vigtig en kamp.
Never4ever McG Han er ude, desværre. Er allerede rejst hjem fra lejren, og skal møde op i SIF i morgen.
Therkildsen Never4ever Har du en kilde på det ? Jeg kan kun finde det her: https://bold.dk/fodbold/klubber/silkeborg/nyheder/silkeborg-ramt-af-ny-skade-haber-pa-bakiz-klarmelding
danieljohns Never4ever typisk, at Brøndby er så heldige. Busch, Rødin og Bakiz. Det er jo tre KÆMPE profiler, der rykker hele opstillingen hos os - de må gnide sig i hænderne.
Kim Never4ever Hvor er vi bare virkelig hårdt ramt i øjeblikket. Håber Busch er klar. Men vores finale chance har i hvert fald meget forringet.
Never4ever Shearer Han skal scannes i løbet af de næste par dage, hvorefter de ved mere.. ikke opløftende dog :/
Therkildsen Fair nok, @Never4ever 🙂 Det er eddermame godt, at vi ikke kæmper med om nedrykning, hvis vi tager vores skadessituation i betragtning. En misset 7.plads og pokalfinale er trods alt til at leve med, om end sæsonen nok vil føles som noget uforløst.