grisebassen Måske handler det om, hvem der gerne vil bestemme, ikke hvad der skal skrives, men hvor og hvordan.
Thrust me on this one. Hvis jeg virkelig ville bestemme, så havde jeg næppe rakt ud til Tor for 2345452 gang. Så havde jeg været pisse ligeglad med Tor, men jeg tror faktisk der stikker noget dybere bag det for hans vedkomne. Det er jeg mere end villig til at tage en dialog om, hvis han altså ønsker det.
Nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv, men det der med hvor de forskellige indlæg er placeret, ja, det er faktisk kun en lille del af det. Indrømmet, det har været et mindre irritationsmoment til tider, men altså ikke noget, jeg overhovedet har tænkt over, når jeg ikke har været på her på forum. Det går mig til gengæld langt mere på, at Tor ignorer alle forsøg på kontakt og forhandling.
Prøv at forestille dig følgende: Du har en længevarende konflikt med en anden medarbejder på din arbejdsplads. Du er opsat på at få det løst, fordi det jo ikke holder i længden. Du rækker ud til vedkommne i god tro, i håb om at finde en løsning, som kan ændre billedet, som kan gør din arbejdsplads tåleligt igen. Du er imødekommende og kompromissøgende, men du bliver udelukkende mødt af tavshed, en solid fuckfinger og til sidst lidt injurierer, uanset hvilke diplomatiske virkemidler du end tager i brug....
Altså jeg synes jo jeg har givet mig meget, uden at have mødt nogen form for respons den anden vej. Jeg er ikke vred, men jeg er godt nok ved at være en kende frustreret må jeg erkende.
grisebassen . Men jeg synes hele denne historik omkring Tor`s indlæg er kørt af sporet, måske fordi jeg ikke selv har et problem med det.
Du har ret, det er den for længst. Og jeg havde gerne set det var anderledes. Men Tor vil øjensynligt have krig- så det får han.