Sendt d.d. til :
SIFs Ledelse - og administration, Trivela Group, Morten Bruun, Hans Krabbe, Kent Nielsen. Jesper Stüker, MJA, Camilla Jensen (SLO), Thomas Nørgaard Andersen, Lars Larsen Group, Dansand, Mascot, Troels Bech og andre relevante SIF relaterede interessenter....
SIF må HELE cirklen rundt hvis tilskuersnittet skal op!
• Gelænder ved trapperne på tribunernes øverste dæk i "midterrabatten" - det behøver ikke være så højt - blot man kan nå - og tilskuerne ikke bliver generet af udsynet. Det er et grimt fald - skulle man miste et skridt ned af den stejle betonhældning.
https://sc04.alicdn.com/kf/Hd92361003f504273b3046385c46ad534c.jpg
• Åbne "kioskluge nr. 2" ved Kristiansen Corner - det vil lette ekspeditionstiden og kødannelse gevaldigt - særligt ved 4.000-5.000 besøgende og derover.. - Kom ned og besøg os - og se ved selvsyn - det "kaos" der udspiller sig..
• I forlængelse heraf - ville det være smart at fordele "Proviant - ØEN" på flere stationer - fremfor at det er eneste alternativ midt i den iforvejen tilsandede KØ!
• Hvilket leder til en mangelvare - der bare mangler en fremsynet og frisk direktør som modtager - nemlig små borde med Folde-Ud funktion og nemme at rengøre - fastgjort til de kilometerlange betonvægge.
2 × 25 stk. i både Voksen - og Børnehøjde - dét!! vil gøre oplevelsen SÅ meget bedre når "Stadionplatten" skal indtages...
https://www.garagetek.com/store/wp-content/uploads/2021/08/GT1302-01-1.jpg
• Røgfrit Jysk Park..
• Flyt Familieafsnittet til diametralt modsatte hjørne - og skab større tryghed blandt familierne.
• Søg om tilladelse hos kommunen til det LOVEDE Jysk Park badet i ildrød aftenneon.. Jysk Park by night :
https://imengine.public.mhm.infomaker.io/?uuid=713571ba-2617-5e9e-a437-1ad5223b2c4e&function=cropresize&type=preview&source=false&q=60&crop_w=0.999&crop_h=0.75&width=930&height=523&x=0&y=0.125
• Stadionplatte : 100 kr.
• Udnyt Jysk Parks stadionkapacitet - og lad samtlige pladser komme i udbud sådan som arkitekterne har anbefalet - og markedsfør et løbende "Tilskuer-Barometer" som motivations
• Lav "Familieudflugter" til "Loungen" på dage med lav udnyttelsesprocent på Jysk Park til en favorabel pris.
• Forkæl og vær i stigende grad imødekommende overfor de Stemningsskabende Fans - og inviter Fansene på stegtflæsk og en kold øl én gang årligt i Loungen - og "ryk tættere på" SIFs 12. Mand på tribunerne.
• SIF er idag en veletableret klub med solide økonomiske muskler og et dagligt professionelt set-up - der udelader undskyldninger for IKKE at være skarpe og eksekvere Transfervinduerne imellem 8-10 på en 10'er skala..
• Seneste transfervindue var en 2'er - og var nok til at vi IKKE kvalificerede os til Top 6 slutspillet. Vi må håbe det ikke koster mere end det - og at SIF render med en sikker europæisk kvalifikations - og Pokalfinale.
• Kent Madsen må overlade "fodbolddelen" til fagligt stærkere kompetencer - og forfremme Jesper Stüker til titel af Sportsdirektør - og lade ham, samt en kompetent assistent og Kent Nielsen operere med et "Frit Budget" under faste rammer - og dermed skabe et 'frirum" til at varetage spillerhandler i symbiose med de trupmæssige behov der foreligger.
Tingene sander alt for ofte til på direktionsgangen i SIF - når der ikke er sammenhæng mellem ansvar og beføjelsen til at eksekvere i det daglige.
• 30-40 % af samtlige spillersalg skal overgå til Sportsdirektørens Budget - ligesåvel som man inkluderer spillerkøb i det sportslige budget.
• En ny professionel Fanzone på europæisk niveau - servering af Frankfurtere DIREKTE fra grillen i forbindelse hermed - samt 6-7 udskænkningsfaciliteter på det øverste dæk - vil altsammen bidrage til et forhøjet tilskuerpotentiale - og Matchday-indtjeningsmuligheder for SIF.
• Kent Madsen er dygtig til det med "Ejendomme" - men med de nye amerikanske ejere er også kommet en ny æra.. - Nu skal det efter opsplittelsen af Silkeborg IF Invest A/S - IGEN handle om fodbold!
Jeg håber ikke, - at det FORTSAT vil være et problem at adskille "Mursten" fra "Fodbold" - da Kent Madsen er direktør og medejer af både Papirfabrikken Invest A/S og Silkeborg Fodbold A/S.
Alle ovenstående 17 punkter har direkte såvel som indirekte indflydelse på tilskuergennemsnittet på Jysk Park!
Det handler om fokus, prioriteringer, ambitioner, ansvarsfordeling, almindelig sund fornuft og næse for at skabe en serviceminded kultur der er salgsfremmende og samtidig en fremtidssikring af SIF.
https://youtu.be/Z2PloBdHeow?si=e_X9uuiIrxxU_Gov
kh
tor
❤️❤️❤️🙋
🇺🇸🇩🇰
https://youtu.be/WFKXJ091Ed4?si=iF5oVZH39QNEcFJS