Kære administrator og meddebattører ❤️❤️❤️
Det er mig magtpåliggende at understrege, at undertegnede har lige så vel ret til at udtale sig om SIF (som jeg elsker meget højt) som alle andre SIF'ere og Silkeborggensere.
Derimod forstår undertegnede ikke hvordan du/i kan lade et fåtal debattører åbenlyst tyrannisere deres moddebatører UDEN konsekvens heraf.
Jeg er født på Silkeborg Centralsygehus og DØBT i Silkeborg Kirke.
Jeg er opvokset i Virklund, hvor jeg har haft min skolegang og spillet fodbold og håndbold som barn og senere taget HH og studeret som Akademiøkonom i International Økonomi på Silkeborg Handelsskole.
Min far ejer Cirkle K på Frederiksberggade - og drev tidligere op gennem 70'erne og 80'erne ligeså GULF på Sanatorievej på modsatte side med 8 mekanikere under sig.
Min mor var butiksdetektiv i Føtex på torvet hvor hun "fangede" 5.000 butikstyverier på 20 år.
Min familie stammer fra egnen og går over 400 år tilbage.
Længere er den ikke.
Det er længe siden jeg følte mig velkommen på DRT - som har udviklet sig til et indspist miljø med 3-4 SUPER dominerende personligheder som "elsker" at "trolle" folk som mig.
Det er UHOLDBART og det SKAL STOPPES!
At blive "stalket" er ærekrænkelse - og det nedbryder mennesker - særligt på platforme som "den røde trubune" hvor man skriver med følelserne i god tro - og i dén tro at vi er et fællesskab, som til trods for uenigheder, stadig bør føles og betragtes som et sundt og godt fællesskab med et fælles mål - at bringe SIF så langt som muligt - men også med rum til at fremføre konstruktiv kritik til SIF og SIFs ledelse.
Vær venligst med til at skabe et sundt og trygt univers for ALLE SIF sjæle!
Jeg anbefaler der bliver slået en STREG i sandet - og at jeg kan "få lov" at debattere på ligefod med ANDRE debattører.
Vi har en lov i det civile liv der skal beskytte os mod psykisk chikane og psykisk vold - det tager politiet sig af!
Det kræver stor disciplin at vi lykkedes sammen på DRT.
Jeg UNDERSTREGER, at undertegnede vil ANMELDE personlig forfølgelse især fra "debattørerne" ; "Sotd" - "ConanTheBarbarian" og "Therkildsen" - og andre der måtte have "skjulte hensigter" forud for en dynamisk, sober og SUND fodbold-SIF-debat.
Jeg er ikke fejlfri, ligesom du/i heller ikke er det, men jeg vil gøre mit ypperste, SOM ALTID, for at være en GOD VEN! på vores FÆLLES PLATFORM.
Mange kærlige hilsner
Tor
❤️❤️❤️
Dedikeret til : Troels Bech ❤️❤️❤️