Jeg tror jo rent faktisk, at Busch får lov til at spille kampene til og med pokalsemifinalerne, hvis han vel og mærke er klar til det. Ryger vi ud til Brøndby, så tror jeg dermed også, at Busch får pause i den resterende del af sæsonen, så han kan være helt klar til den næste. Kent Nielsen indikerer jo selv, at overvejelserne går på, hvornår man vil give Busch pausen.
Og så har jeg heller ikke været synderlig imponeret over duoen Busch/Rödin, men det kan jo sagtens have sine årsager i deres respektive skadesforløb. Det tager selvsagt tid at komme tilbage i spillemæssig gear igen, og det kunne sagtens ha været værre, men jeg har bare ikke for alvor været tryg ved den konstellation. I hvert fald ikke for nuværende.
Emil98 simmelhack ville måske kunne give silkeborg, bedre forudsætninger til at spille de her lange højde bolde,
Simmelhack er helt sikkert talentfuld, men han lider lidt under det samme som Bøndergaard: De er ikke voldsom gode til at bringe deres fysisk i spil, så de kan agere opspilsstation. Jeg ser i hvert fald et klart potentiale hos dem begge i den del af spillet. Måske det kommer af erfaring ? Til gengæld er de begge rigtig gode til at afslutte inde i feltet !! Jeg kan sagtens se for mig, at Simmelhack får nogle startere, men jeg tror faktisk, vi skal længere hen på sæsonen, hvis det skal være aktuelt.