Der står i øvrigt ingen steder (jeg kan ikke finde det i hvert fald) at dette er et “fan forum”. Derimod står der:
Velkommen til SIF4ever.dk
Her kan alt diskuteres, som omhandler Silkeborg IF og fodbold generelt.
Altså der lægges op til diskussion. Eller debat. For det er jo hvad det er. Et debatforum.
Nå, men så går jeg da lige ind og bladrer lidt i Tors historik. Og bladrer, og bladrer, og bladrer…. Hvornår er det egentlig at du har deltaget i en debat, eller en diskussion?
Formålet med forum er jo helt åbenlyst ikke at være en monolog, eller en blog, eller et læserbrev.
Jeg synes det er det fedeste i verden, når andre har noget på hjerte. Virkelig!
Jeg synes det er de mest belortede i verden når andre ikke ønsker at imødekomme andre og svare på deres tilnærmelser. Jeg synes det er respektløst slet og ret. Hvem fanden gider bruge tid på en kollega eller et familiemedlem, som kun gider høre på sig selv og sin egen mening? Det er der da ingen i hele verden der gider.
Og det handler ikke om mobning. Det handler om almindelig sund fornuft, god opførsel og respekt for andre mennesker.
Så hvis man gerne vil ses, mødes og anerkendes var det måske en idé at udvise noget af det man selv ønsker. Uanset om man er 10 år eller 52.
Gammel vin på nye flasker smager stadig af gammel vin.