Beklager det lange skriv, håber i vil læse det.
Nok tidligt at spørge, men kunne forstille mig man kunne trænge, til noget andet at snakke om. Hvordan ville jeres drømme vindue se ud?, via det skulle for jer være et 10/10 vindue, hvem/hvor skulle man købe.
For mig ville et 10/10 vindue være.
Ud:
busch:skal være det store slag i vinduet.
Orazov: virker ikke som en spiller Kent Nielsen, har den store tiltro til, andet end vis vi er foran, også give det ikke mening for mig at have en spiller på hans alder, der ikke starter fast.
Carlsen: virker dog til at både ham og klubben, er kommet frem til han skal videre.
Bosesen : det svært at finde ud af hvad Silkeborg, endelig vil med ham, virker til Julius har overhalet ham, så et leje ophold ville være godt for hans udvikling,
Klynge: giver lidt sig selv, han vil dog blive savnet.
Jeppe Andersen: er 50/50 med ham, syndes endelig han er god nok til at starte, (som 8er), og ville bedsemt ikke være utilfreds, vis han er her og bare lade kontrakten løbe ud, men vis der er et bud på ham, syndes jeg Silkeborg skal overveje det.
Ind.
En venstreback: Poulsen har bedstemt gjort det bedre, ind hvad han får kredit for, og har os spillet på et niveau, hvor han skal slås af, men Silkeborg har os været heldige med, at han har holdt sig skades fri, med hans historie, og vi skal ikke stå i et alternativ, hvor vores bedste alternativ på venstreback er, vores bedste højreback, (østrøm), så håber Silkeborg har en ung venstreback i kikktern.
En højereback:
Østrøm har gjort det bedre, ind man nok kunne forvente, og gammelby skal have kredit for en god kamp i dag, MEN er nogen af dem, den langsigtede højreback i Silkeborg, ? Syndes virkelig vi mangler ham, vi kan skyde af til gode penge, når stucker står klar, syndes ikke gammelby skal være her længere end, hans kontrakt løber, en ung højreback der på sigt kan tage pladsen, og skydes af ville klæ Silkeborg.
En kreativ 8er:
Med klynge væk mangler vi virkelig ham, der suger bolden til sig og kigger fremadrettet, og holde spillet i live, måske har vi ham i berger,? Men vi har os bare set det før, at spillere som spille to postisoner, kan ende med at sidde fast, vis først Kent Nielsen har besluttet sig for noget, så vi kunne virkelig bruge ren 8er, der kunne gå ind og konkurrere med Larsen (vis udvikling er gået i stå) og freunlich.
1-2 unge 10er:
Når bøndergaard kommer tilbage til sommer, flyttes Tonni vel nok ned på 10ern, han og bakiz ville så være legekammerater, med bøndergaard og simmelhack, men vis bakiz forsætter sit spil kan udlandet hurtigt ringe, og Tonni er os "oppe i alderen", så at have to unge 10er, der kan sidde bag de to, og give en god brede sammen med mccowatt, ville gøre Silkeborg godt.
Forlængelser:
bøndergaard
Tonni
Pelle
Mindre kan selvfølgelig os gøre det, vis man virkelig rammer plet, men det her, ville virkelig sætte Silkeborg, godt op til de næste par år, og de næste slag.
Glæder mig til at høre jeres drømme vindue.