SIFsiden80erne Kappeleinz ? det er da ikke fordi Kent N IKKE siger noget. Er det ikke ham man kan høre på tv signalet?
Shearer Alt i alt synes jeg nu stadig vi har været bedst i 1. halvleg. Men det er relativt opsigtsvækkende, hvor meget bedre vi er til at være bagud sammenlignet med når vi er foran.
Toffeeman Shearer Synes også vi har været bedst i 1. Halvleg. Vi nipser meget men det er jo vores spillestil. Jeg tænker kampbilledet fortsætter i 2. Halvleg...
Sif-tilhænger Shaky SIF forsvar Tonni brænder en kæmpe der kunne være blevet 2-0 Vi presser dem godt ned i perioder.. En eller to spillere med kvalitet vil vinde sådan en kamp for os.. Selvforskyldt hvis vi ikke får 3 point idag
tturbo1 Kappeleinz det er jo ikke kun hjørne desværre. Det er jo alt hvad der hedder dødbolde på modstanderens banehalvdel. Vi er total ufarlige på alt der.
SIFsiden80erne Kappeleinz McCallums mål - erobrede bolden ved at pille den fra (ikke fysisk duel eller frispark). Mange SIf'ere med i angrebet
Toffeeman Kvaliteten af spillet er faldet voldsomt. Forstår ikke hvorfor vi ikke prøver at trække tempoet ud og holde i bolden.
SIFsiden80erne utroligt så uskøn kamp det er blevet. SønderJ har siddet på de sidste 15 min. SIF har ikke meget boldkontrol eller sikre afleveringer.
sofatraeneren måske ville det være fornuftigt at investere en del i dødboldstræning generelt - for der er desværre ikke bare tale om en tllnærmelsesvis rimeligt udbytte