McG for mig handler det ikke om profiler nødvendigvis. Vallys argumenter er for mig ikke længere relevant fordi vi har rykket os de seneste år og forventningerne lige så.
For mig handler det om ikke at agere på et problem, som har stået på LÆNGE på de backs.
Og jeg er enig i at strategien har virket og været god, og måske har det fået os lidt ud af elevator tilværelsen, men jeg er skeptisk på at man mange dobbeler økonomien (endda gennem fodbold delen) og man dertil ikke regulerer, optimerer tilpasser den stigning. Det bliver bare penge tjent, som ikke forsøges investeret i et omfang der gør at klubben med større sandsynlighed vil kunne trække os endnu længere ud af elevator tilværelsen.
Det er for nærigt og konservativt til mig. Fodboldklubben skulle skabe håb, drømme og fortællinger for fans.
For 10 år siden var det fedt, at rykke op i Superligaen. Det er det ikke længere for mig. Jeg har set hvad klubben kan jeg jeg synes ledelsens opgave må være at give de optimale muligheder for truppen og trænerne til at skabe resultater, oplevelser. Lige nu, er drømmene for mig resten af sæsonen dræbt.
Vi har ikke kvalitet til at slå BIF over to kampe. Troen på top seks for mig er væk.
Gider jeg se kampe mod Vejle, SønderjyskE etc uden vi reelt har noget at spille for i bund 6. Korte svar er nej.