SuperNovo
Ikast er på ingen måde på landkortet, det er Herning - Ikast er forsvundet, de har ingen overhalet. da de fusionerede var vi på vej ud i en krise som Kent Madsen blandt andre fik os ud af - efter ganske voldsomt overforbrug.
FCM var tæt på at dø, af flere omgange, indtil en ukendt englænder, som intet hjerteblod havde, købte den - lavede det om til en benhård forretning, og løftede klubben markant. Jeg bryder mig ikke om FCM, men jeg tager dog hatten af for det de har fået ud af det.
Boycott er Canadier, bare lige for en god ordens skyld.
jeg er ingenlunde fan af salget, som i slet ikke, men nu hvor det er sket, vælger jeg at se fremad.
Jeg vil gerne holde en positiv tone, jeg syntes ikke tonen i det oprindelige indlæg fordrede til andet end et ærligt modsvar, hvis du syntes det var for hårdt, så beklager jeg.
Jeg har ingen steder skrevet at mine ambitioner ikke var til en sejr i dag, det har du tolket.
Hvis man sætter en vækst kurve på sifs forretning, så kan der ikke være nogen tvivl om at Kent Madsen og Stücker har været en succes - selv hvis du tager elevator årene med. Som virksomhed er det kun gået i en retning, siden de overtog et vordende konkurs bo, fra en tidligere (lokal) ledelse som havde bygget et luftkastes, som bristede