Kappeleinz 2 dage til at forårs sæsonen går igang, bliver fedt at komme på
Stadion igen, glæder mig
2 dage tilbage og debatten går på om man på facebook har valgt det rette billede af en lysmast. Sådan en premiere kan ikke hamle op med et transfervindue. Jeg er med på det kan ende ret lunkent, men første kamp i foråret og 6 point fra førstepladsen, er da lige netop der vi alle må drømme og være jubeloptimister.
Der er ellers masser af spændende tvivlsspørgsmål i truppen at diskutere.
Jeg glæder mig virkelig meget. Det er højdramatisk på begge backs. Men hvordan kommer det rent faktisk til at gå? Klynge tilbage, men hvor? Kan Ganchas få spilletid, når han er klar igen? Hvor god er Busch? Hvor god er Busch, hvis han spiller til højre? Har McCowatt spillet sig i start 11'eren? Er der plads til Freundlich, hvis Klynge er 8'er eller Andersen ikke længere er 10'er? Er Adamsen klar? Og hvis ikke, får Simmelhack så pludselig et gennembrud? Og hvad med Berger, får vi ham at se?
Top 6 bliver svær, når man ser på de andres program. Men holder vi favoritværdigheden hjemme og gør en god figur i Viborg og Haderslev, så kan det blive rigtig spændende til sidst. Og selvom de fleste har et let program er det da værd at bemærke at FCK og FCM både har et svært program OG Europa at fokusere på. Så bliver det top 6, så går vi måske ind i et ret sjovt top 6 som totale underdogs, fordi alle har dømt os ude. Senest 4 ud af 4 eksperter på Mediano.