SIFogSydbyen Nu er han jo ikke kun direktør, men også storaktionær 🙂
og det virker jo egenligt heller ikke til at det kun er hans plan alene, men også delt af en (stor) del af de andre aktionærer.
Hvis det ikke går igennem, vil mit gæt være at Kent Madsen stopper som direktør mere eller mindre øjeblikkeligt, og derefter søger at afhænde sine aktier hurtigst muligt.
Det eneste der taler imod dét er nok at han ikke vil få samme pris som nu, da aktien helt sikkert vil falde voldsomt skulle der blive stemt nej.
Jeg håber du har fået overbevist nogle med penge hvis det skulle blive tilfældet 🙌
ift. punkt2 er det så ikke et fjollet argument? En formålsparagraf og vedtægter i et aktieselskab er jo bare noget der bliver sat af aktionærerne? Aktionærer skal jo ikke føle sig forpligtet til at følge en sådan. Direktionen skal, men i de her tilfælde arbejder direktionen jo ret tydeligt efter hvad der er aftalt med både bestyrelsen og de største aktionærer.
Støtter fint op om ideen med at stemme nej. Og bekymringen/frygten for hvad der kommer til at ske i fremtiden.
Men der er 0% chance for at Silkeborg IF kommer til at fortsætte med at være hvad det har de sidste år. Der kommer ændringer uanset om afstemningen ender med et ja eller nej. Jeg tror der er større risiko for vi ligger i 1. division om 3 år, hvis det bliver et nej.
Og så må det være op til folk personligt om man foretrækker et lokalejet SIF i 1. division, eller et multi-club SIF i superligaen.
Jeg hælder nok til lokale SIF i 1. div.
Men argumenterne for at sige nej, skal være på et oplyst grundlag og ikke den gang propaganda der flyder ud fra nogle pt.
(disclaimer; rigtigt mange heriblandt fanenheden, Drewsen osv., pointerer jo netop også at de hellere vil støtte et lokalt SIF i 1. div.)