SIFogSydbyen Du skal stadig finde nogen, der vil smide pengene, og nogen der vil stå for ledelsen. Fakta er, at den der er der nu IKKE kan blive ved med at stå for det hele. Om vi kan lide det eller ej.
Det er godt nok, at de prøver at råbe andre lokale op. Det har jeg ingen problemer med. Men som det er lige nu, så er der ikke noget alternativ forslag. Og med de "C***" banner omkring andre klubber, så ville jeg, hvis jeg havde haft pengene og overvejede det, trække mig ud af det.
"hvis vi overhovedet bærer sif i hjertet". Der sætter du så selv lighedstegn mellem at være SIF fan og udfordre forretnings modelen... hvilket er endnu mere 2 forskellige ting. Udfordrer det gerne, men hold protesterne reelle. Altså hold lige folk fra Walsall og Dragheda uden for. Det var simpelthen for lavt. (siger ikke du var en del af det. Siger bare at dem der stod for det mister sympati fra de andre fløje på det).
Jeg vil selv helst have lokale eller fodboldfolk med Silkeborg som deres fokus til at stå for det. Men hvorfor er de ikke stået frem endnu? Fordi de ikke findes? Fordi de ikke vil stå på mål for de ting som fansene har gjort på det sidste? Der må være en grund til, at man ikke har fundet en lokal løsning.
PS Jeg syntes også det er underligt at sælge fodbold delen. Vi er ikke uenig der.