1917SIF
@1917SIF Det er et imponerende skrivearbejde du lægger for dagen 👏 . Fyldt med håb, passion, dedikation. Det er lige før jeg hører sange i horisonten a la 'når jeg hører et rødt hvidt SIF flag smælde...'.
Du skriver til de store følelser og stemninger i livet. Men for mange er der også andet i livet, end de store følelser. Der er også en små-kedelig grå hverdag der skal fungere.
Uanset hvordan du skriver er situationen jo bare - som @StoreStyggeHenrik skriver - "klubben er solgt". Og klubben er solgt - til Silkeborg IF Invest for mange år siden, og ledelsen af Silkeborg IF invest ønsker nu, at sælge 80% af Silkeborg IF A/S videre til Trivela Group (ret mig bare, hvis det er forkert).
Kommer der flertal til generalforsamlingen for forslaget? Sandsynligvis ja.
Kan det være en anden løsning på dette salg? Ikke til generalforsamlingen, for der skal man tage stilling til forslaget, og hvis 'nej' skal man finde en anden løsning.
Kan der komme 'lokale investorer med ind' (som skal være klar til at lægge +10 mio årligt)? Kræver et 'nej' til forslaget, for det ligger på bordet, med mindre nogen 'køber' Silkeborg IF Invest gennem børsen på normal vis.
God weekend