Jesper-Johannesen Stort set enig i dine betragtninger.
Nedenstående er en kombi af, hvad jeg ønsker, og tror der sker.
Forlæng med Thelander til sommer. Busch og Rødin kommer tilbage (senest) til nytår, men i hvilken forfatning?
Tilbagefald for en af dem kan ikke afvises. Den slags har vi oplevet før.
På backpladserne forsvinder Sonne givetvis. Østrøm og Gammelby må kæmpe om hb, og ny vb ind
må være et MUST. Dahl kommer retur fra FCF, og klubben vil nok lige se ham an indtil sommer,
hvorefter det bliver forlængelse eller exit.
Forsøg at forlænge med Klynge, mens han er skadet. Måske han selv kunne se, at det var en god ide.
Nå, det vil han nok ikke. Væk til sommer, men uh hvor vi savner ham (og Brink) på midtbanen.
Udlej Boesen til SIF2 (Fredericia). Lang vej til SL-fodbold, men evnerne er der, tror jeg.
Evt. også udlejning af unge Priesborg Madsen, der har været meget skadet i denne halvsæson.
Udleje skal dog være til en klub, hvor han kommer til at spille. Måske får han mere ud af at træne med hos
os og så spille reserveholdskampene. Tvivler på, at han får et eneste minut på vores bedste hold i denne sæson.
Sælg Carlsen, der bare ikke har været en succes hos os og næppe heller bliver det. For kluntet og teknisk svag.
Hvor mange chancer skal han egentlig have KN?
Orazov har vist for lidt, men træner godt for at blive bedre. Han bliver indtil sommer, så må vi se.
Vi kunne godt bruge en stærk 10'er, men jeg tvivler stærkt på, at en sådan kommer.
Alt i alt begrænset, hvad der kommer til at ske i det kommende vindue.