Jesper-Johannesen Larsen Sonne - Thelander - Pedro - Østrøm Mattsson Larsen - Freundlich Andersen - Adamsen - Bakiz
Kappeleinz "hvem er det der ingen fisse får..." flot FCV........ små drenge der ikke forstår hvad de står og synger 😃
Droner77 Kappeleinz Husk nu modsvaret: Hvem er det der kun får tissemand - Midtjylland - Midtjylland ;-)
PRJ Kappeleinz Jeg hørte en gang en skrige tilbage til FC Kalv og Flæsk "Det eneste fisse som I får, det er med jeres egne får" Går ud fra det er en reference til ulven
Kappeleinz PRJ pas 😃 men sjovt nok... var bare en sjov ting når man er så ung og synger noget man ikke helt forstår
tturbo1 Jeg frygter virkelig aftens kamp. Kan ikke undgå at påvirke spillerne alt det postyr med salg af klubben og dermed deres arbejdsplads. Tror vi taber ret stort i aften desværre 🥲
Kappeleinz tturbo1 jeg har ja hatten på, tror det modsatte, og tror de kæmper for klubben, og vil vise alt hvad de kan! og smadre FCV
PRJ tturbo1 Jeg er heller ikke særligt optimistisk. Vi har det ofte svært mod Kalv & Flæsk. Hader de ofte moser os fysisk.
tturbo1 Kappeleinz håber du får ret men tror ikke på det. Det værste der kan ske er, at fansene tænder romernes. Så kommer vi til at spille uden fans på endetribunen på søndag mod AGF.
PRJ Jeg håber virkeligt, at vores fans opfører sig pænt, selvom det er en følelsesladet situation, som vi er i PT.
PRJ Så lige den her. Hvis det sker, så skal regningen sendes videre... og det bliver MEGET dyrt. https://bold.dk/fodbold/klubber/silkeborg/nyheder/protest-i-vente-sif-boss-frygter-tom-tribune-mod-agf
SIFsiden80erne PRJ Håber Drewsens Ultras og andre har lært af diskussionen omkring pyro sidste gang. Jeg frygter det, men håber 😨