Kappeleinz Therkildsen jeg væmmes... føj for den lede 😃 haha lad os håbe deres højtaleranlæg går istykker så de heller ikke får sunget deres latterlige hymne inden 😃
SIFogSydbyen Kappeleinz Åh, de er så cringe og noller i Herning. 8000 x Baune... og de kan ikke selv se det😹
Therkildsen Kappeleinz Deres svar på You'll Never Walk Alone, siger de. Aldrig har jeg da skidt så tyndt...
Kappeleinz Therkildsen det er op ad bakke, hvergang man er derude... deres fans vil altid slås efter kampen... og tror altid de er meget mere end andre... desværre. det er bare ikke gået op for dem, det er de ikke
Therkildsen Kappeleinz og tror altid de er meget mere end andre... desværre. det er bare ikke gået op for dem, det er de ikke Præcis !! Bonderøvs-arrogance er sku alligevel det værste. Og ja, jeg er selv født og opvokset i en bette landsby, så jeg kender alt til deres slags...
SaddlerForLife Held og lykke med dit spil i morgen. Hvis jeg kunne finde en kanal at se den på her i Storbritannien, kan jeg blive fristet. 😃
ConanTheBarbarian SaddlerForLife Held og lykke med dit spil i morgen. Hvis jeg kunne finde en kanal at se den på her i Storbritannien, kan jeg blive fristet. You can reach out to Football in Denmark on Bluesky or X. He's an English guy who covers the Danish Superliga. I seem to recall that he's complained about the lack of TV coverage this season, but he might know something. He can also share a lot of insights about the league. He has a podcast as well, though I don’t think it’s very active anymore.
Therkildsen 4-4-2 De har lige udtaget deres trup:https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midtjylland/nyheder/fcm-fortsat-hardt-ramt-angriber-er-tilbage
Therkildsen Jesper-Johannesen Det var egentlig min mening, at partere det i flere dele og læg inde i midtercirklen på MCH Arena. Men hvad ved jeg. Ondskab kender ingen grænser....
Jesper-Johannesen Aral Simsir, Darío Osorio, Franculino Djú, Cho Gue-sung og Christian Sørensen er alle ude. Det er gode nyheder for os. Kom så IF! ❤️🤍
SaddlerForLife Therkildsen Can we find you anywhere on social media ? X or Bluesky perhaps Sorry, only just seen this. @SaddlerSteve1 on X and @saddlersteve.bsky.social on Bluesky.