Kan det ikke godt snart stoppe, at vi er så mange sure gamle forsmåede mænd, UD har dummet sig, ja, skal der være en form for straf, ja...
Kan vi med børn godt prøve at løfte baren, bare en smugle, væk fra hævn og galger
Alle ved at selv de "bedste" børn kan dumme sig, skal det så koste dem mange år i evt gælds fælle grundet det NEJ
og alle dem som nu siger "mit barn kunne aldrig finde på sådan noget" nej måske ikke, men så kan han/hun finde på noget andet, unge laver så mange ting som vi ikke ved, nok som du selv gjorde.
Prøv lige at tænk efter og vær ærlig.
de historier du snakker med de gamle venner om, og som er aller sjovest, er de helt fine i kanten, var der en havestol som blev stjålet på vej hjem fra byen (bare lige lånt i vores unge hoveder) osv
Er det det samme som pyro, NEJ, men alting udvikler sig på godt og ondt, har de lært det (UD), ja jeg tror de forstår alvoren nu, det er det jeg høre på de vandrør jeg støder på..
Det er som om, at de fleste er blevet så opsat på "hævn" og "retfærdighed" at vi glemmer, at ja det var noget lort, men der er sgu nogle drenge bag ved, som er pisse bange og pisse kede af det, drenge som blive skældt hæder og ære fra dem.
Skal de mærke at de hat dummet sig, ja for fanden da, men tro mig, det gør de satme også lige nu, mærker det
De drenge som godt ved de har skidt i nellerne..
lad os ligge det lidt ned nu, se hvad klubben gør, for det er nu en gang dem, som skal tage de beslutninger som skal tages, og så lad os få lidt ro, og give de unge lidt ro, for de svede nok lige nu..
god weekend til alle, husk vi elsker alle sammen klubben og vores børn, på den bedste måde vi kan