joe Klar til 1/4-finalerne til nu: SL: FCK/SIF/Aab/Viborg 1.division: Kolding 3.division: Brabrand Resterende kampe: Brøndby-FCM Skive-AGF (spilles i den kommende uge) Lodtrækning i morgen efter kampen Brøndby-FCM. 1/4-finaler først i december (dobbeltopgør).
Sif-tilhænger BIFs Rajovic - vælter en fcm spiller - efterfølgende også sparker ham - korrekt rødt kort- Komisk at se ham forlade banen- med påtrykt på trøjen: Ingen over klubben- stop volden..
SIFsiden80erne @Sif-tilhænger#357449 Kommer fra arbejde og åbner for 2 halvleg. Efter 20 min sidder jeg faktisk og savner VAR ?!?
Siftonight SIFsiden80erne Ja for der skulle have været et rødt kort til Osorio i sammen ombæring for at stange ud efter Suzuki.
Emil98 SIFsiden80erne Det jo lidt sent uendelige diskussion, omkring VAR man hader det når det er der, men savner det når det ikke er der.😅
joe Brøndby sender FCM ud (1-0). Vestjyderne er det hold, vi har det sværest imod, så det er ok. Finalen spilles i Brøndby, så de skulle gerne være slået ud forinden.
SIFsiden80erne Kappeleinz beklager, men det er vist kun Viaplay der må vise noget. Pt er den på Yousee eventkanal.
Kappeleinz SIFsiden80erne har det via nordlys... det er satme op ad bakke, de har kun mellem pakken.... fatter ikke der er forskel på sådan noget!
SIFsiden80erne Kappeleinz Forståeligt - her i huset dropper vi yousee (og alle andre tv-pakker). Så pr 2024 er det slut.
Kappeleinz SIFsiden80erne yousee er også generelt virkelig ringe.. har HAFT virkelig mange problemer med dem.. derfor skiftede vi
tturbo1 Kappeleinz har Yousee og har haft den altid og har aldrig haft et eneste problem med dem. Det fungerer upåklagelig her.
joe OK lodtrækning, selv om vi har haft problemer (resultatmæssigt) mod Aab i de seneste to kampe. Vi har dog været klart det bedste hold, så der må nu være tid for revanche. Mon ikke AGF kan slå Brøndby ud? Så skal vi bare have ekspederet FCK ud i semifinalen.
Toffeeman joe Helt enig. Resultatmæssigt har det set skidt ud i kampene mod AaB, men kigger man på indholdet i kampene synes jeg vi har været bedst...
joe @Rødfarve#357473 Lad os nu bare få AGF igen. Faktisk sjældent vi har tabt til dem i de senere år, og nu har vi jo ikke Mark Brink længere til at score for de hvi' 😉.