SIFsiden80erne Jesper-Johannesen Der er da også sket en del med grafik, muligheder, opsætning mm, eller er det bare mit setup? Uanset - det ser fint ud og gik smertefrit set herfra.
Jesper-Johannesen SIFsiden80erne Nej, der er sket en del på den front også. Jeg er ved at designe ny topgrafik til sitet og oversætte de engelske sprogfiler til dansk, hvis vi ikke kommer i Champions League.
SyphonF Er det stadig kun mig der har problemer? Det er stadig umuligt for mig at logge ind på pc, og jeg skal logge ind på telefonen hver gang jeg går ind på siden. Før i tiden huskede den jo bare at jeg var logget ind.
Dennis SyphonF Jeg har problemer fra den ene pc, hvor jeg ikke kan komme på, kan ikke lige huske fejlmeddelelsen på stående fod. Fra den anden og fra mobil er det ikke noget problem.
Jesper-Johannesen Det må være noget gammelt data I har gemt i cache. Hvis det er bogmærker eller andet, så opdaterer det, da serveren har fået ny IP-adresse.
Kokken For mig er forskellen at det er engelsk og at jeg skal logge ind hver gang jeg åbner siden. Og så har jeg 1742 ubesvarede opkald 😃
Jesper-Johannesen Kokken På forsiden er der et flueben, som nulstiller ulæste beskeder. Jeg mangler lige at få oversat sprogfilerne, det kommer senere. Jeg skal lige se, om vi skal spille Champions League næste år.