FodBold ...hvad er forventningerne til, at der på mødet kommer nye spørgsmål og svar vi ikke tidligere har hørt til hudløshed, og i givet fald, hvilke?
sofatraeneren Der er i den grad klaps til den useriøse kritik - især af Østrøm ! Hvilket jeg iøvrigt er helt enig i.- cadeau til Kent for at italesætte det og sidste sæson
JALI sofatraeneren Jeg skulle lige til at fremhæve den Østrømtale. Hvor var det en klar og direkte tale fra chefen. Fedt at høre! Og lærerigt at få det kig i maskinrummet og på ledelsesstilen.
sofatraeneren Nu er der formentlig kun 6-7 minutter tilbage - jeg glæder mig stadigt til at høre Grissebassen 😉 der vil redegøre for klubbens mange fejl og truppens ringere sammensætning - samt naturligvis vise vejen frem
SIF_Newcastle Siden Kent Nielsen kom til SIF har jeg været vild med ham. Meen for den da, jeg er endnu mere vild med ham nu. Syntes han svar fint på de spørgsmål der kommer.
Askepot Det lyder godt. Jeg er lidt nysgerrig, havde de snakket om Marcus Baggesen hvorfor de solgte ham?
Rødfarve Fulgte med på stream. Fedt arrangement. Smilede flere gange. Især Styker var med god humor. Lune herrer allesammen. Jeg er født og opvokset i Skanderborg. Dejligt de i høj grad kom på Tavlen og Kent N bor der åbenbart ❤🙏. om jeg blev klogere? Tja. De snakker godt for sig og der er styr på det. Kom så de røde. Nu smadrer vi videre på søndag. ❤❤❤🙏🤟