Shearer
Rigtig fint 👍
Selvfølgelig er han ikke en perfekt træner eller et perfekt menneske.
Men det er der ingen der er.
Så fair nok du bringer mig lidt til ro.
Men der er stadig ikke noget der ændrer ved, at når du tilsyneladende, med de iagttagelser vi gør os, ikke får en Cheftræner der er mere skræddersyet til SIF og vores spillestil og vores kultur og vores talentstrategi, - at så er det med at udnytte den gave dét er, og lade det udfolde sig og blomstre endnu vildere.
Tro mig, de rigtige ansættelser er det sværeste ved virksomhedsdrift. De fantastiske af slagsen er derfor sjældne..
Vi ved hvad vi har. Vi ved ikke hvad vi får.
Vi kan bygge noget fantastisk op med Kent Nielsen eller vi kan nøle i bedste Kent Madsen stil og lade det løbe ud i sandet..ja undskyld Kent Madsen.
Nu nævner du dét med småklubsmentalitet.
Dét er jo præcis det Kent Madsen og co. erkender. Erkender der skal knowhow og kapital til.
Så at Kent Nielsen gør op med bare lidt af den..er jo bare en kæmpe værditilvækst som klubben skal være lykkelig for.
Jeg har bare hørt det med at spillerne skulle aflevere deres mobiltelefoner til træning..det er der måske nogle forældre der er blevet sure over.
Nu hører du ikke mere sladder i krogene fordi Kent Nielsen har sit eget hold. Nu kan han skabe sin egen kultur. Sine egne spillere. Det gør hele forskellen, men det ved man kun hvis man har været leder for en virksomhed. Hvad det reelt betyder ift loyalitet, stemning og produktivitet.
At stå med rådne æbler er altødelæggende. Nu er der ikke flere rådne æbler i kassen, underforstået spillertruppen. Om der er rådne æbler andre steder i organisationen der modarbejder Kent Nielsen. Ja det ved jeg ikke..men det kunne da godt være..
Og jeg kan meget vel se for mig, at SIF kan være en meget lille størrelse når det kommer til nye indputs udefra..
Kent Nielsens karriere som spiller og træner kender i. Men at være Cheftræner i Brøndby, AAB og OB, - gør at man har en masse ballast at ta' med til Silkeborg.
Iøvrigt er der rigeligt af fortilfælde med klubber der forlænger med deres Cheftræner i både god og ordentlig tid. Og det er der en grund til.