https://www.silkeborgif.com/testkamp-mod-fcm-eksperimenternes-tid-er-forbi/ spændende om helenius får hele kampen, eller kun noget af den. håber på stærkeste opstilling :=) kampen kan ses via dette link
vi stiller med helenius på toppen ,de har desværre smidt vores start 11 ned fra siden igen... men FCM stiller KLART i stærkeste formation. det bliver spændende at se!
Gunnarsson Carstensen-Felix-Salquist-Dahl Brink-Thordarson-Klynge Vallys-M.Mattsson Helenius er vores start11'er i dag.
FCM i stærkeste opstilling også. Mon ikke vi får store klø.
helenius med nummer 19 !!
Kappeleinz Ja selvfølgelig! Nr. 19 borger for mål for SIF. Vores anfører Crone starter igen ude. På vej væk? Ja det tror jeg. I så fald kan Hagelskjær også bruges som venstre back i konkurrence med Dahl.
joe det tror jeg bestemt også han er!
Det er ikke meget SIF får trænet deres eget spil i dag. Det er spil til et mål.
Kim havde jeg også regnet med
Kim
Men go træning i at spille på omstilling, som hvis vi fører 2-0 10 minutter før tid..eller blot mod stort set alle Superligahold hvor vi ikke dominerer
Kappeleinz Ja. Til gengæld kan de få trænet defensiven og det er nok ikke så dumt
Kim det er den rigtige indgangsvinkel !
fcm fansne forventer minimum 0-5 .....
Kappeleinz jeg er ligeglad med resultatet - vi skal bare have en god kamp uden skader
4-4-2 enig !
fin første halvleg
helenius ud holten ind
Kappeleinz Helt som forventet, da Helenius har været syg. Gunnarsson har gjort det godt i 1. halvleg.
joe nemlig fint man ikke spiller ham fuldt ud
der kom målet
Super tidspunkt at klikke ind på
SotD det var din skyld