Alive
En del af, at vi kan lave store overskud er jo fordi, vi sælger ud engang imellem. Og hvis vi ikke har en god forretning, så har vi ikke forudsætningen for at lave gode sportslige resultater, som jeg ser det.
Og så er det jo heller ikke rigtigt, at den billige, nemme model altid vælges. Vi har lige hentet Helenius.
En anden god ting ved vores forretningsmodel er jo så også, at der står nye talenter klar til at blive profiler, når vi sælger.
Nu har vi kun kunne sælge på det niveau, vi gør lige i øjeblikket de seneste ca tre år. Havde vi solgt for mere end 20 mio hvert år de seneste 10 år, så tror jeg også, vi lå i Superligaen lige nu.
Problemet nu er, at i løbet af de seneste få år er SønderjyskE og Vejle kommet til penge. Så jeg føler mig langtfra sikker på, at selv hvis vi fortsat gør det godt forretningsmæssigt, at der kan blive plads til os i en Superliga med 12 hold.
Men én ting er helt sikkert. Jeg vil 10 gange hellere være i vores sko, end jeg vil være i Viborgs, Horsens eller Lyngbys.
Det er muligt, at de sportsligt helt aktuelt er over os. Men det bliver ikke ved.