Enig. Den første kamp i morgen bør vi kunne håndtere. Hvis det udvikler sig kan det godt blive et stort problem mod Køge og senere. Noget kommer det til at koste, tror jeg. Men, sætter vi kun et par point til i alt, så er det næppe det der afgør vores skæbne.
Så, det er ikke fordi jeg af egoistiske grunde synes SIF skal skånes. Men, det er lidt underligt at der med alle de procedure der er udarbejdet, ikke er en mulighed for at melde afbud pga. corona. For alles skyld. Hvis man så kun har en reserve i karantæne, som næsten ikke har været sammen med holdet, kan man lade muligheden gå. Og hvis man har 9 mand ude, kan man vælge til og acceptere et tættere program senere, som man ikke selv kan planlægge.
Der er selvfølgelig risiko for at kampene hober sig op. At nogen spekulerer i det af sportslige grunde. At nogen udnytter at de kan udsætte mod en direkte konkurrent, som allerede har 4 udsatte kampe osv. Men, vi lever i usædvanlige tider og så må man tage den derfra. Man kan jo bare lave den helt store corona gummiparagraf, at ved uforudset problemstillinger, tager en eller anden instans en beslutning på ren mavefornemmelse. Den force majure paragraf findes sikkert allerede i en eller anden form.
Nå, men jeg tror det går godt i morgen og i sidste ende har jeg en tro på at retfærdighed henover sæsonen vil sejre. I morgen er der trods alt 3 uger til første kamp efter Køge kampen og så er vores corona kvaler måske ovre.