joe
Jeg hælder også til, at det er fortid med alle de spillere i Sif efter sommer - måske på nær med Crone, hvor jeg ikke er helt sikker på, at der er en klub, der vil betale en tilfredsstillende sum, så det kan gå begge veje, som jeg ser det.
Men uanset hvad, så bliver det også godt at komme af med noget mere fyld. Jeg håber inderligt, vi bruger de frigivede lønkroner. Og vel også Skov/Dolberg-pengene, Schwartz-pengene, MEM-pengene og måske endda en skilling Crone-penge til at hente et par deciderede profiler i Moberg-klassen.
Kees og Brink er måske ok, men lyder trods alt til at være lidt i den lidt lunkne afdeling.
Jeg tror på vores tiltrækningskraft er stor nok, hvis vi er dygtige nok. Vi så det jo f.eks. med Schwartz, da vi rykkede ned, og Moberg er på papiret også en pæn transfer, når man ser på, hvad vi sandsynligvis står overfor næste sæson. Samtidig er vores økonomi pæn og vi står til at få mere til sommer.
Vildt at FCN lige har lavet et salg i 50 mio klassen. Vi er desværre stadig et pænt stykke fra den slags, men det kunne være sejt, hvis vi kunne lave et rigtigt godt salg ud af MEM til sommer. I det hele taget tror jeg, vi er ved at være der, hvor vi godt kan lave i snit ét salg om året i 7-15 mio klassen. Og jeg tror, vi slår vores egen transferrekord inden for to-tre år.