olsen
Jeg ved at jeg har kaldt Simon Jakobsen stærk (eller lignende) men med den tilføjelse, at han er god når vi afværger og står kompakt. Og det er ikke sådan vi ønsker at spille, og da slet ikke i divisionen. Jeg har efterlyst defensiv fart i vel snart 10 år. Objektivt set var han stærk på det tidspunkt, da han blev årets pokalfighter.
Crone var på papiret en fin tilgang for en nedrykkerklub, men jeg erindrer ikke at jeg havde nogen mening om eller ret meget kendskab til hans niveau.
Maholli kendte jeg intet til. Jeg føler faktisk stadig ikke jeg kender ham ret godt. Han virker bestemt ikke uden evner og jeg gad godt se mere til ham.
Generelt kalder jeg sjældent tilgange for stærke. Selv Rodic kendte jeg ikke for godt. Han kaldte jeg spændende, baseret på en halvleg mod os.
Jeg kan sagtens tage fejl. Man kan godt være både saglig og velargumenteret og tage fejl. Den del giver ingen mening. Og det giver slet ingen mening at vi skal debattere ud fra hvad du synes jeg engang mente. Og når du hverken vil forholde dig til det jeg skriver, eller dokumentere det du skriver, givdr det ikke mening at fortsætte.