olsen
Så i de forsøg på at finde citater, hvor jeg har "sagt god for" de tre ovennævnte, der finder du et indlæg, hvor jeg slet ikke kommenterer på Crones niveau (det kendte jeg ikke), men hvor jeg kommenterer på truppen generelt. En trup hvor end ikke Alex, men heller ikke Davits, Rodics, Sloths eller Moros skæbne var kendte.
Min eneste, indirekte, kommentar på Crone i det indlæg var, at jeg var glad for at vi havde 2 angrebsbacks.
Hvis du havde læst videre, havde du læst at jeg skrev:
"Så længe vi har to offensive backs og typer som Sloth, Rodic, Moro, Mattsson, Okkels, Alex og Skhirtladze, så er jeg ret fortrøstningsfuld nht offensiven."
Det viser alt om dine hensigter, at du undlod at kopiere den del. Jeg var iøvrigt, dengang som nu, skeptisk ift. spillestilen, hvis vi skulle undvære profilerne på midtbanen, fordi spillestilen kræver vi er markant bedre end modstanderne.
Det er også det jeg ser som vores problem nu. Vi ER bedst, men vi vælger at spille ligesom Barcelona, uden at have niveauforskellen til vores modstandere, som gør det muligt at udspille dem.