Velkommen! Log ind Opret en ny profil NYESTE INDLÆG

Advanceret

online odds

Skrevet af Siffere 
online odds
05-11-2009 kl. 17:46
Vil blot lige gøre lidt "reklame" - hvis du har tænkt dig at lave en odds-bruger på nettet, så kan det være en win/win hvis det er på bet365. Jeg kan henvise folk, hvor vi så begge får 250kr hver som følge af en henvisning.

PM hvis det har interesse :-)
Re: online odds
05-11-2009 kl. 22:14
Siffere Skrev:
-------------------------------------------------------
> Vil blot lige gøre lidt "reklame" - hvis du har
> tænkt dig at lave en odds-bruger på nettet, så kan
> det være en win/win hvis det er på bet365. Jeg kan
> henvise folk, hvor vi så begge får 250kr hver som
> følge af en henvisning.
>
> PM hvis det har interesse :-)

Ikke fordi du ikke må tjene pengene, men man kan i samme forbindelse gøre opmærksom på at man muligvis kan finde en bedre/mere passende bonus selv.

[www.betxpert.com]

Der er rigeligt med bonus at hente, hvis man opretter sig første gang de forskellige steder.
Re: online odds
05-11-2009 kl. 22:47
Helt sikkert. Men det her var nu en win-win.

På bet 365 får du 100% bonus op til 1000kr på dit første indskud. + 250 kr fra "henvisnings"-bonussen. Dvs. op til 1250kr.

Synes nu selv det lyder ok :-)
Ellie
QlGkEuFoJpSaXe
17-06-2014 kl. 11:30
If my problem was a Death Star, this article is a photon todorep.
AAyxqqDPjgMMPs
17-06-2014 kl. 20:44
Mon der stadig er nogen heidrne? Har lige fe5et en N97 og har sf8gt lidt pe5 problematikken med e6f8e5, som der ogse5 refereres til heidrne. Der er ikke nogen me5der med det store tastatur, at skrive e6f8e5 eller hvad? Den ligger ikke pe5 nogen af tasterne!Nogen der vil hje6lpe med det?Kan heller ikke ve6lge at kopiere kontakter fra SIM kort. Der plejer at ve6re noget med SIM bibliotek, men det eneste valg jeg fe5r er noget med begre6nsede numre eller se5dan noget Hvordan kan jeg se om det er den nyeste version der ligger pe5?Pe5 forhe5nd tak for hje6lpen.Inge Marie
Forfatter:

Din email:

Emne:

Besked: