Velkommen! Log ind Opret en ny profil NYESTE INDLÆG

Advanceret

Thor

19-03-2017 kl. 15:43
Dejligt og befriende at Thor åbner sig som tilfældet har været fornyligt i et interview til MJA.

Thor er et følsomt og sensitivt menneske og måske mindre typisk for den almindelige gennemsnitlige fodboldspiller.

Men at man er følsom krydret med en Jernvilje og et Fighterhjerte af guds nåde er intet mindre end en drømmecocktail under den rette ledelse.

Jeg er ikke i tvivl om at Thor har været et socialt samlingspunkt i truppen qua netop hans medmenneskelige kvaliteter.

Hvis man skal lave en 'lommefilosofianalyse' - kan jeg godt se modsætningerne mellem Peter Sørensen, som en dominerende autoritær ledertype og Thor ude i den anden ende af skalaen. Måske et for stort gab hvis man som Thor samtidig er nærmest permanent skadesplaget.

Det var ihvertfald min første tanke da han pludseligt stoppede, at han måske ikke følte den opbakning fra Peter han havde brug for.

Jeg ved ikke om jeg rammer forbi skiven. Måske. Men jeg synes ledelse, Virksomhedskultur og Medarbejder trivsel er interessante emner og har også haft en del berøring med det...

Uanset hvad så håber jeg han fortæller hele historien en dag - da det er vigtigt vi i klubben giver plads til følsomme spillere - de kan være et kæmpe aktiv sålænge talent og fighterhjerte følger med som i Thors tilfælde.

Hvad er det han ikke fortæller....

Ændret 1 gange. Sidst ændret den 19-03-2017 kl. 15:44 af 1917SIF.
EmneForfatterVistSkrevet

Thor

1917SIF23519-03-2017 kl. 15:43

Re: Thor

danieljohns8720-03-2017 kl. 10:47

Re: Carson Palmer Super Bowl 50 Jersey

chenjinyan128-03-2017 kl. 04:07

Beklager, kun registreret brugere kan skrive i dette forum.

Klik her for at logge ind