Velkommen! Log ind Opret en ny profil NYESTE INDLÆG

Advanceret

Kampen om nydrykningsspillet ...

27-02-2017 kl. 21:15
Har netop lige tygget mig igennem Viborg - Agf ... og jeg må sige , Viborg ser rigtig rigtig skidt ud , ekstrent mange personlige fejl , en defensiv der sejler... De ligner en klar nedrykker ... Agf ... Tja , de ser squ heller godt kørende ud , de er dog ramt af 4 skader som rammer dem hårdt , B.la Daniel A - Spellman - Rask er ude med skader og det ses tydeligt på Agf ... Esbjerg fik også et heldigt point i Lyngby , det var igså en kamp jeg så det meste af , og Esbjerg ser heller ikke specielt godt ud , og kan også få det ekstremt svært , dog skrapper de point sammen lidt hen af vejen men i min optik et hold Sif skal vinde over .. Lyngby vil jeg ikke skrive så voldsomt meget om andet end de er videre til mesterskabs spillet ...

Alt i alt så er jeg fortrøstningsfuld i forhold til overlevelse da jeg synes,de andre bundhold ikke er overbevisne overhovedet !

Som det ligger lige nu kommer vores pulje til at se sådan her ud

HORSENS 28 point
Sif 27 point
Esbjerg 23 point
OB 22 point

Det er ikke den bedste pulje i min verden ... så hellere falde en placering i tabellen og komme i pulje med Viborg og Agf , men det heller selvfølgelig om at få så point på kontoen og så se hvordan det hele ender !

Ændret 1 gange. Sidst ændret den 27-02-2017 kl. 21:23 af Siftonight.
EmneForfatterVistSkrevet

Kampen om nydrykningsspillet ...

Siftonight39527-02-2017 kl. 21:15

Re: Kampen om nydrykningsspillet ...

danieljohns19528-02-2017 kl. 10:03

Nick15328-02-2017 kl. 13:58

danieljohns22628-02-2017 kl. 14:29

Beklager, kun registreret brugere kan skrive i dette forum.

Klik her for at logge ind