Velkommen! Log ind Opret en ny profil NYESTE INDLÆG

Advanceret

OPRÅB TIL ALLE BRUGERE PÅ DRT!

10-05-2016 kl. 12:20
Sakset fra: [www.sif4ever.dk]

Jeg vil gøre det her meget kort, og meget præcist.

Vi har et regelsæt her på siden som SKAL overholdes. Når det er sagt, så er vi et meget lille community af dedikerede SIF-fans, og det skulle vi gerne forsætte med.

Det er rigtig sundt for klubben, og for os fans, at vi har et lille fællesforum med anonymitet, og som alle kan tilgå. (I.e. sociale medier som Facebook er ikke et godt fora)

Derfor vil jeg nu bede ALLE om at;

* Skriv nu pænt til hinanden. Ja, det kan godt være den næste er en idiot - men hold det for dig selv. Det gavner ikke debatten, at kaste med mudder.
* Udvis respekt overfor klubben. Vi VED, at folk i SIF læser med her. Gør nu dig selv den tjeneste, og udvis respekt overfor deres arbejde. Det gælder både ift. spillerne, og til trænerstaben, samt ledelses-gangen. Det er noget alle, inkl. undertegnet, skal blive bedre til.
- Dog ikke ment, at man ikke må være kritisk overfor klubben. Men vær kritisk i en god, voksen tone.
* Samtidig vil det gavne debatten med uddybninger. Kom ikke med insider-viden, eller oneliners over hvor dårlig SIF er. Lidt opbakning af argumenterne gavner debatten, og på den måde tager ingen offer-rollen. Altså, man står til ansvar for sin holdning og videre uddybning.

Slutteligt så håber jeg, at folk forsat vil benytte sig af SIF4ever. Desværre falder debat-niveauet i dårlige tider, og det er en skam. For når det gælder, så er der virkelig mange saglige, og gode debatter herinde. Vi vil ikke udelukke folk eller meninger. Men det er samtidig også vigtigt, at DRT er en attraktiv side, og besøge... både for de dedikerede debattører, dem som bare er med på en kigger, og SIF-organisationen.

JEG FORBEHOLDER MIG AL RET TIL AT SLETTE INDLÆG SOM IKKE OPFYLDER VORES RETNINGSLINIER.

Ændret 1 gange. Sidst ændret den 06-08-2016 kl. 16:45 af SIF-Liverpool FC Fan!!.
EmneForfatterVistSkrevet

Annonce DRTs regler - Opdateret 5/9-2010

Esben Agersnap1437722-08-2006 kl. 16:35

OPRÅB TIL ALLE BRUGERE PÅ DRT!

SIF-Liverpool FC Fan!!109910-05-2016 kl. 12:20

Denne tråd er blevet lukket